Міський

Версія для друкуВерсія для друку
Зображення: 
Міський

Громадський транспорт

В місті Києві діє програма забезпечення низькопольним рухомим складом. Це автобуси та тролейбуси з низькою підлогою. Проблемою є експлуатація такого міського громадського транспорту. За правилами водії повинні паркувати транспортний засіб не далі як 50 см від бордюрного каменю зупинки. Деякі транспортні засоби обладнані механічним відкидним пандусом. Проте в посадові обов’язки водіїв та кондукторів не записано обов’язок з їх розкладання, тому посадку/висадку пасажира з інвалідністю можливо здійснити, тільки якщо транспортний засіб припарковано за правилами. Дуже проблематичним є пересування громадським транспортом осіб з інвалідністю в період годин пік (щодня 7:30-9:30 та 17:30-19:00, крім святкових та вихідних днів).

В Києві є декілька низькопольних трамваїв, проте доступними є тільки кінцева зупинка («Вокзальна»)
Нещодавно розпочав роботу міський електропоїзд. На даний момент доступною є тільки станція «Караваєві дачі».
Особи з інвалідністю І-ІІ груп та одна особа, що їх супроводжує, мають право на безкоштовний проїзд в громадському транспорті та метрополітені при наявності підтверджуючих документів (посвідчення про інвалідність).

Таксі

В місті Києві є близько двох десятків транспортних організацій, що надають послуги таксі. Ви можете скористатися їх послугами, якщо маєте розкладний візок та можете самостійно пересісти в салон автомобіля. Проте жодна з транспортних організацій не має спеціально пристосованих авто для перевезення людей безпосередньо в інвалідних візках. Маршрутні таксі (невеликі автобуси) не доступні для людей на візках.

Метрополітен

Київський метрополітен – це понад 50-річна історія та 50 станцій. Якщо Ви вирішили скористалися послугами метрополітену і Вам потрібен супровід, необхідно мати на увазі, що в метрополітені діють три документи, якими регулюється надання супроводу мало мобільним групам населення. Це Інструкція про порядок супроводу осіб, що пересуваються на інвалідних візках, Інструкція про порядок супроводу незрячих осіб та пам’ятка, щодо надання допомоги пенсіонерам, інвалідам та особам похилого віку у Київському метрополітені. За цими документами особа, що пересувається на візку, повинна звернутися до чергового по станції щодо необхідності супроводу. Черговий по станції викликає двох працівників служби супроводу, які здійснюють супровід на ескалаторі. Також потрібно повідомити чергового по станції про станцію прибуття для організації зустрічі та подальшого супроводу. Увага! Супровід здійснюється тільки до дверей станції метро. Опинившись у підземному переході, Вам потрібно буде самостійно забезпечити свій підйом на поверхню.

Доступними є станції: «Хрещатик», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Дорогожичи», «Лук’янівська», «Університет», «Арсенальна», «Деміївська». Умовно доступні(обладнані ескалаторами з рівня перону до рівня кас) є 26 станцій. Решта станцій не є доступними.

Дуже прикро, але часто зустрічаються вказівні знаки, що свідчать про доступність, але насправді сходи непродубльовані нормативним пандусом, а використання похилої поверхні є небезпечним для здоров’я та може призвести до травмування.
(044)537-55-05 

В Києві функціонує складна розгалужена мережа міського пасажирського транспорту. Перевезення пасажирів в місті здійснюється метрополітеном, трамваєм, тролейбусом, автобусом, мікроавтобусом і легковими таксі різних форм власності. В Києві функціонують 3 лінії метрополітену: Святошино-Броварська, Куренівсько-Червноармійська та Сирецько-Печерська лінії.

Підприємства наземного комунального транспорту обслуговують 3 лінії метрополітену, 328 автобусних маршрутів, 34 тролейбусних маршрутів, 20 трамвайних маршрутів. Перевезення в місті забезпечують 615  вагонів метрополітену, 2781 автобусів, 402 одиниць тролейбусів, 285 одиниць трамваїв.

У зв’язку із проведенням в м. Київ фінальної частини чемпіонату ЕВРО-2012 передбачається внесення змін до існуючої схеми міського транспорту загального користування навколо стадіону:

Тролейбусний маршрут № 14 “Ботанічний сад – Залізничний вокзал”:
Розділяється на 2 маршрути: тролейбусний 14 к – “Ботанічний сад – пров. Щорса” та автобусний 14 к – “Залізничний вокзал – вул. Тарасівська” (розворот здійснюється на вул. Жилянська – вул. Тарасівська – вул. Саксаганського);
 

Тролейбусний маршрут № 12 “вул. Смолича – вул.Жилянська” :
Організовується від вул. Смолича до Либідської площі;
 

Тролейбусний маршрут № 40 “Кадетський гай – вул.Жилянська”:
Рух тролейбусів маршруту № 40 заміняється автобусним сполученням (№ 40 тр.) (розворот автобусів у центральній частині міста здійснюється: вул. Протасів Яр – вул. Горького – Либідська – вул. Боженка – вул. Протасів Яр, далі за існуючим маршрутом).

Автобусний маршрут № 69 “вул. Литвиненко – Вольгемут – ст. м. “Палац спорту”:
Рух автобусів маршруту № 69 організовується від вул. Литвиненко – Вольгемут до вул. Тарасівської (розворот – вул. Жилянська – вул. Тарасівська – вул. Саксаганського); 

Тролейбусний маршрут № 3 “Залізничний масив – Палац спорту”:
Організовується за маршрутом “Залізничний масив – Південний залізничний вокзал” (вул. Волгоградська – вул. Солом’янська – Повітрофлотський просп. – вул. Лукашевича – Повітрофлотський просп. – вул. Солом’янська – вул. Волгоградська); 

Автобусний маршрут № 5:
Рух автобусів маршруту № 5 в напрямку Залізничного вокзалу від вул. Володимиро – Либідської організовується по трасі: вул. Боженка – вул. Короленківська – вул. Тарасівська – вул. Саксаганського, далі за існуючим маршрутом.Рух автобусів маршруту № 5 в напрямку Московської площі залишається без змін.
 

Тролейбусні маршрути №№ 8, 17 “вул. Смілянська – пл. Л. Толстого”, “пл. Космонавтів – пл. Л. Толстого”:
Скорочуються до вул. Терещенківської (розворот організовується на вул. Терещенківській – вул. Л. Толстого – вул. Володимирській – бул. Т. Шевченка).
 

Тролейбусний маршрут № 9 “Аеропорт “Київ” (Жуляни) – Південний залізничний вокзал”
Організовується за схемою: МА «КИЇВ» (Жуляни) – Повітрофлотський просп. – просп. Перемоги – бул. Т. Шевченка – вул. Терещенківська – вул. Толстого – вул. Володимирська – бул. Т. Шевченка і далі за схемою.

 Автобусний маршрут № 24 “Музей історії ВВВ – пл. Л. Толстого”:
Рух автобусів скорочується до Європейської площі;
 

Автобусний маршрут № 55 “пл. Ленінградська – вул. Басейна”:
Рух автобусів маршруту №55 організовується до станції метро “Арсенальна”.

Також розроблені пішохідні схеми від зупинок громадського транспорту та станцій метро.

Від зупинок громадського транспорту до НСК “Олімпійський”:
На  вул. Терещенківській (по вул. Л. Толстого – вул. Червоноармійській);
На бул. Л. Українки (по бул. Л. Українки – вул. Басейній – вул. Еспланадній);
На вул. Горького (по вул. Горького – вул. Фізкультури – вул. Червоноармійській);
На вул. Тарасівській (по вул. Жилянській – вул. Червоноармійській).
 
Від зупинок громадського транспорту до офіційної фан-зони:
На вул. Софійській (Майдан Незалежності – вул. Хрещатик);
На Європейській площі (по вул. Хрещатик);
На вул. Терещенківській (по бул. Т. Шевченка – вул. Хрещатик).

Від станцій метрополітену до НСК “Олімпійський”:

Ст. м. “Площа Л. Толстого” (по вул. Червоноармійській – Рогнідинській – Ш. Руставелі – Еспланадній);
Ст. м. “Палац Україна” (по вул.Червоноармійській);
Cт. м. “Печерська (по бул. Л. Українки – вул. Басейна – вул. Еспланадна);
 Ст. м. “Кловська” (по вул. Мечникова – вул. Басейна – вул. Еспланадна).

Від станцій метрополітену до офіційної фан-зони:

Ст. м. “Майдан Незалежності”, Хрещатик” (безпосередньо біля фан-зони);
Ст. м. “Золоті Ворота” (по вул. Прорізній);
Ст. м. “Театральна” (по вул. Б. Хмельницького).
Ст. м. “Республіканський стадіон” і “Палац спорту” у дні проведення матчів закриваються.

Карта метрополітену

 Джерело : http://www.city-kyiv.com.ua, http://www.metro.kiev.ua/
 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer

 - .